Torsdag 101014

Idag är det höstmarknad på Tierp! Supermysigt att gå där, men idag blåste det så det vart inte så trevligt ändå.
Men själva atmosfären på marknader är mysiga tycker jag :o)

Först i morse så lämnade vi Thilde på dagis i vanlig ordning och sen gick Simon och jag till Öppna förskolan och lekte lite, sen gick vi på marknaden för att fördriva tiden tills vi skulle hämta Thilde på dagis kl 14, vi vart lite tidiga idag ;o)

Ner fort som tusan på marknaden med Thilde också så köpte vi en ballong till henne sen gick vi hem =P
Vi hann träffa på Sabina och Tryggve en sväng och sen även Cissi på vägen hem.

Nej nu ska jag dammsuga!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-18 @ 11:31:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0