Torsdag 101021

Fan va veckorna springer fram nu! Imorgon är det fredag sen är det helg igen! Jag hinner inte med!
Antagligen går tiden så fort för att jag har fullt upp hela dagarna. Måndagar brukar vi bara vara hemma, sen tisdagar ska ju Thilde till dagis så då går vi runt 8.30 hemifrån sen brukar jag gå med Annie och Elin till björkencafét och käka toast på morgonen sen är det dags för babycafé. Onsdagar ska Thilde till dagis sen brukar Simon och jag gå hem och pyssla lite sen ska hon hämtas igen. Torsdagar så brukar vi vara på öppna förskolan men inte idag för Simon har feber efter sprutan igår så idag fick vi vara hemma. Men vi följde ändå med Madde och Robin ut på en liten promenad för att mata hästarna med morötter för Robin har tjatat så länge om att han vill göra det tussen, så när vi kom dit idag så var inte hästarna ute!! Det var bara att vända och gå hem igen det...
Iaf, så torsdagar så brukar vi vara på Öppna förskolan sen fredagar brukar jag ta med båd barnen till öppna förskolan.

De dagar Thilde går på dagis så går jag inte hem efter ÖF utan brukar ta en liten promenad nere på byn eller som igår så gick jag tillbaka till ÖF för dom hade eftermiddagsöppet för sista gången då, då var det bara jag och Simon där. Ja och så Helena då som håller i det :o) Då fick Simon måla med fingerfärg, det gillade han vill jag lova! Han gjorde en så fin teckning så :o)

Nej nu är det snart dags att gå ner och hämta Thilde igen, ska bara hänga lite tvätt först.

Förretsen så har jag fixat stoppet i rören vid tvättmaskinen, vi har en liten vask där som jag använder när jag byter blöja på Simon men nu på senare tiden så har den fyllts upp med vatten när man håller på och sen rinner vattnet undan sakta sakta, jag förstår varför kan jag säga... Det satt fast säkert 5 tops i röret =/  men när jag fick bort dom och annat skit som satt där sä försvinner vattnet precis som det ska igen :o)

Nej nu börjar tvättmaskinen avsluta centrifugeringen hör jag så nu ska jag alldeles strax hänga tvätten innan jag ska gå igen!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-21 @ 16:31:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0