Grattis Robin 2 år igår! <3

Jag KAN inte fatta det! Robin, min lilla gudson Robin har fyllt två år!! Jag tycker det känns som igår Madde gick med gigantmagen, men neej det är över två år sen!! Nej det går inte, det finns inte i min värld, men samtidigt så känns det som att han alltid funnits där, likaså med mina barn. Simon fyller ju ett år den 19/4-11 och Thilde är ju 3½ och samtidigt som det känns som igår jag var gravid med dom så kan jag knappt minnas livet innan dom... Vad sysslade man med då?

Iaf, åter till Robin, vi ska hem til Madde och honom på kalas imorgon vilket känns riktigt bra eftersom jag inte kunde vara med på hans ettårskalas... Robin min lilla gudson är 2 år.
Ännu sjukare är det ju om man tänker ett steg längre, min äldre gudson som faktiskt fyllde 10 år den 9 januari!! Lilla Micke som man så allt för sällan träffar, han bor ju nere i Skåne tussen <3 Jag minns det som igår när han var så liten och låg på sin mamma och pappas säng och jollrade :o) Han hade en sååå fin t-shirt som det stod: "Världens bästa gudmor" på :o)

Även om det är en dag sent för Robins del så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!


Kommentarer
Postat av: Madde

åhh gumman :) <3 <3 <3

2011-04-20 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0