Min älskade familj <3

Ja min älskade lilla familj, vi består av, mig, sambon Jonny och storasyster Thilde och lillebror Simon, hundarna Bubba och Spike :o) Det är en precis lagom liten familj tycker jag :o)


Jag och Simon


Thilde och Simon <3


Älsklingen <3


"Donkarna"

Det är min lilla familj som är alldeles lagom stor <3

Annars så händer det inte så mycket nu för tiden, Thilde har ju haft julledigt från dagis så det har varit tvärlugnt. Men imorgon drar det igång igen, dags för dagis igen! :o)

Nästa tisdag börjar öppna förskolan också så då är ordningen återställd :o)

Den 20:e ska jag på begravning igen... gammelmormor den här gången, dom följde varandra... Det var nog lika bra för hennes skull, hon var så skruttig stackarna, kunde ju inte ens äta själv... Så den 20:e blir det ett vackert farväl av gammelmormor Gunhild <3



Nu får dom vara tillsammans igen, utan smärta och värk! Jag älskar er nu och till evigheten <3

Puss <3




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin bild på dig och Simon =)

och beklagar förlusten av din gammelmormor, fint med begravningar men sorgligt... men som du säger fri från smärta och värk. Kram

2011-01-11 @ 17:11:16
URL: http://kadima.blogg.se/
Postat av: Anonym

fler bilder på dig vore trevligt!

2011-01-15 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0