Pojkar pojkar pojkar

Dom är vilda dom små liven...

Simon härjade här och klättrade på mig så han hängde över ryggstödet på fåtöljen, så helt plötsligt kastar han sig bakåt så han slår tillbaka framåt mot mig så han slår i mina framtänder, han fick dom rakt i tinningen. Han vart ju ledsen så klart för det gjorde ont och sen kräks han till min fasa! Så jag ringde sjukhuset livrädd för hjärnskakning och dom tyckte ju inte att det lät så bra men att vi skulle avvakta och se. Han skulle inte få äta något och inte sova på två timmar och sen skulle han ta det lugnt resten av dagen sa hon. Men han var ju jättetrött för han hade sovit dåligt och hade inte sovit på närmare 4 timmar och då han sov tidigare så sov han bara ca 20 minuter!
Att han inte skulle sova var för att man inte märker om han skulle tappa medvetandet men han sov på mig och jag nöp honom i foten hela tiden så jag märkte att han var alert.

Men nu är han hur som helst pigg igen. Men han får ju ändå ta det lite lugnt.

Det bittra är ju att jag återigen fick ställa in att vara barnvakt till robin.. Sist så vart Robin magsjuk så då flydde jag med svansen mellan benen nästan så Helen fick rycka in istället och idag händer det här så jag får ställa in igen... känns jävligt taskigt mot Madde men jag kan inte påverka det... usch usch..

Nej nu måste jag fixa mat.

See U later aligator!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0