Roligt

Kom på en såå snitsig grej idag!
"Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne" finns det ju ett ordspråk som lyder. Jag gjorde om det lite eller la till lite ska jag kanske säga. "Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinne. Men just nu är det risk för åska på övervåningen i spjälsängen" Simon var på supermysigt humör, eller inte =P.

Jag har iaf blivit lite kär (igen) jag bara älskar Step Up-filmerna! 3an är lätt bäst tycker jag! mmmm...Jag kan se den hur många gånger som helst tror jag :o)

Annars så är det ju inte så bra här hemma just nu... Vi är lite småsjuka allihopa här hemma. Vi fick åka till sjukhuset med Simon i lördags för då var han inne på sin fjärde dag med 39.9 i temp, så dom kollade upp honom och upptäckte att han hade förhöjd sänka så han hade en infektion i kroppen, så läkaren trodde på att det var en infektion i luftrören så nu ska han äta penicillin i 10 dagar.
Jag vart så imponerad av honom på sjukhuset för dom var ju tvugna att sticka honom i fingret så jag var ju beredd på världens liv men han röck (ryckte?) inte ens till när dom stack, han försökte dra undan handen lite när hon klämde på fingret för att få fram blod men inget mer! Han var så duktig!!
Det är lika med kåvepeninet (som penicillinet heter) inte en grimas att han gör. Jag tycker det luktar så illa så jag nästan spyr av bara lukten men han sväljer det utan problem :o)

Cissi fick förresten komma hit idag och hjälpa mig att hämta ut det för Simon hade precis somnat när vi skulle åka ner så jag fick skriva en fullmakt till henne så fick hon hämta ut den och det gick så bra så. Sen bjöd jag henne på lunch här hemma också lite spaghetti och köttfärssås som var kvar från middagen igår :o)

Jag sitter och funderar men jag har nog inte ens några nya kort att bjuda på nu tror jag! Ska kolla igenom strax och se om jag hittar på några nya.

Något mer kommer jag inte på att tala om för er.... nej förutom att vi allihopa är lite förkyld men det har jag redan skrivit ser jag ;o)

Ska kolla bilder nu å se om jag hittar på nån kul att lägga ut :o)




  



 



Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Sötisar!

2011-02-16 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0