Glömde berätta en sak!

Jag kom precis på att jag glömde berätta om en sak som hände i uppsala i torsdags. Vi var in på en liten icabutik och så står det en karl framför oss, en präst... Thilde tittar på honom och sen säger hon till mig "men mamma det där är ju en pojke, en pojke kan ju inte ha kjol" lite genant inser jag att han hörde precis vad hon sa så han vänder sig om och skrattandes förklarade han att han var präst och att präster har sånna kläder på sig och långt skägg sa han och röck sig själv i skägget ;). Snacka om att barn säger precis vad dom tänker på :).

Kommentarer
Postat av: Ewelin

Haha Sweet =)

2011-05-06 @ 20:28:05
Postat av: Moster Anna

VET EN TILL SOM SA PRECIS VA HON TYCKTE NÄR HON VAR LITEN ;)KRAMEN

2011-05-08 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0