Lite tyst och tomt...

Ja det vart lite tyst och tomt efter att Micke varit här en natt. Han och Thilde hade så roligt! Dom lekte och busade mest hela tiden :). Jag var lite orolig att Thilde skulle börja gråta när han skulle åka hem men det var ingen fara :). Men vad jag inte kan smälta så är det att han blivit så stor! Så lång och så mogen på något vis... Det är ju 4 år redan jag träffade honom sist och nu är han 10 så det händer ju massor varje år i den åldern så klart... Jag som för bara några dagar sedan satt och tittade på kort från när han var bebis!

nu sitter iaf jag och Jonny och tittar på vmfinalen. Det vore så roligt om sverige kunde vinna :). Nu börjar andra perioden! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hur är det med dig? Hoppas helgen varit bra :)

2011-05-23 @ 01:03:30
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag fick biverkningar av en antidepressiv medecin tyvärr så var jätte svullen i kroppen och hade massa vätska i leder.

2011-05-24 @ 23:54:22
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0